آنقدر دلتنگ خاطرات خوب گذشته میشوی که یادت میرود ... آنقدر خاطرات خوب میتوان ساخت که در آینده ... فرصتی برای حسرت نخواهد ماند. کافیست از امروز غافل نشویم
دنیاست دیگر ...همین است که هستحالا که آمدیمباید حرکت کرداگر حرکت نکنیم ...دیر یا زود خواهیم رفت.پس خودت قدم بردار ...بدون ترس ...با شجاعت ...این رفتن رابا پای خود برو ...ایستاده ...قدرتمندانسانی قوی باش تا بعد از رفتنتقدمهایت راهنمای دیگران شود جنتلمن!...
ماه در تاریکی خودنمایی میکندو انسانی قوی, در دشواریها~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~وقتی نقطه ضعفت را به نقطه قوت خود تبدیل کنی آن زمان است که حتی دشمنانت را غافلگیر خواهی کرد~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~آن قدر قوی باش تا هر روز با زندگی رو به رو شوی~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ جنتلمن!...